reklama

Mlčať či kričať?!

Slovensko sa včera prebudilo zo zlého sna, do zlého dňa. Slovenská spoločnosť, včera praskla, nechcem povedať, že sa zlomila, lebo mám pred tou možnosťou bázeň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vo svete sa stalo veľa významných udalostí, ďalšie si pripomíname, ale skutočnosť nášho kraja sa stala neznesiteľnou.

A preto píšem, lebo si myslím, že teraz by mal každý z nás zo solidárnosti, za trest, napísať článok, ako prejav, že písané slovo má silu zmeniť osudy ľudí ako aj celých krajín. 

Už som si prečítal viaceré články na tú jedinú bolestnú tému, s ktorou už aj moja generácia bude musieť žiť, kým nás niekto nezastrelí. Vyjadrili všetko, čo sa mi víri v hlave, spomínam si na všetky tie kauzy, ktoré som si už len hovoril, že som bol ešte malý...už nie som. Ale tí dvaja boli voči mne ešte deti, deti, ktoré sa zjavne tešili zo života, dokonca sa chlapec(lebo neviem, čo robilo dievča, ale verím, že chcela byť dobrou matkou!!!) snažil byť aj príspevkom spoločnosti, ako aktuálne veľa mladých, ktorých mená nemusím spominať, lebo všetky by mi boli vytknuté ako "spolitizované", či čo, lebo čo to slovo znamená, už ani Fico netuší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak sme sa "prehupli" (lebo to slovo znie veľmi ľahko), cez Tupého, "Klamárky"(citujem Kaliňáka), Gauliedera a zjavne ďalších dlhodobo nezvestných novinárov, zjavne stále aktuálnou Janou Teleki, do tohto čierneho pondelka slovenskej spoločnosti, kde hniloba svedomia nám už prerastá cez hlavu. Pach sa dostal do ovzdušia a všetkým nám je zle.

Ja viem, že zlé udalosti sa dejú všade na svete, stále, tam streľba v škole, tam zemetrasenie, tam, politické prenasledovania, ale toto sa týka výsostne nás, ľudí, z malebného Slovenska, ktorí si hovoria všeliako, ale nakoniec majú nádej, ktorá bola zranená týmto ohavným činom, ktorý nie je prirodzený ani v Mexiku, ani v Rusku, ani Číne, ani v Talianku, ani v Írsku, či Británii, Škandinávii, akokoľvek sa tam deje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je to výsledok nás všetkých, našou nepozornosťou, našou nevšímavosťou (ako napísal jeden diskutujúci, ani o ňom nepočul do dnes...no veru, nepotrebujeme poznať všetkých, aby sme im vedeli uznať kvalitu, význam pre spoločnosť, pre druhého...), našou predpojatosťou a podobne. Slovo je oveľa ostrejšou zbraňou ako meč, dokazujeme si to každý deň, a hlavne s ďalekosiahlejším účinkom.

Samozrejme, niekde sa to zhlukuje, ale určite sa to nezhlukuje na Luniku IX, určite sa to nezhlukuje medzi bezdomovcami...všetci sa potrebujeme vyjadriť, všetci potrebujeme byť počutí, ale nikto nechce byť braný na zodpovednosť. Tu jeden z mála, sa podujal na túto neľahkú úlohu a ešte ani nemal byť za čo a už bol potrestaný, aj s rodinou! (Hádam si nemyslíme, že to bol prekvapený zlodej, ktorý prišiel do nezariadeného domu a mieril na hlavu...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A v tom prichádza na scénu šerif, ktorý stráži krajinu pevnou rukou a na jeho vysnenom tradičnom divokom záp...nie, je to skutočne východe, kde drží na uzde ešte aj tie prostitútky, si zmyslel vypísať odmenu VAN FAKIN MILION JURO, na hlavu zločinca...čoby, za informácie o ňom. Bravúrne, to znamená, že za jeden FAKIN MILION sa už dá čo to vymyslieť, aby to dostal ešte k tomu ten "N- človek". Druhému ide smrť priam z očí a tretí sa už priam ligoce v tej svojej vypasovanej uniformičke, Dokonca zisťujem, že nie som sám, ktorý takto vidí tieto priam príbehové postavy. 

DOBRE SI ZAPAMäTAJME stále čertvý PRÍPAD z FÍNSKA ! JARI AARNIO, vedúci protidrogového oddelenia Fínska bol odsúdený na desať rokov za pašovanie drog a krivé obvinenie nevinného!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže nech si ju Ficko pekne len pripne, tú šerifskú hviezdičku, lebo tá mu zhasína a podľa mňa práve vstúpila do spravodlivo krutej atmosféry osudu.

Už dlho som nemal pocit písania, ale táto udalosť, ako viacerým z nás nedá myslieť na nič iné. Táto správa ma zachytila na ceste na výstavu Man Raya, takže ten zážitok bol o to viac surreálnejší. 

A tak som sa rozhodol prispieť, za trest, lebo keď som sa zamýšlal, či mlčať alebo kričať, tak mlčanie mi svedomie zamietlo.

Deti, akoby sme Vás poznali, cez sklučujúci pocit Vašich rodín a blízkych, lebo nakoniec sme nimi sami. A preto, nepýtajme sa, komu zvonia do hrobu...

Tomas Bily

Tomas Bily

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  20x

záhradník snažiaci stať sa učiteľom, učiteľ snažiaci sa záhradníčiť. Zoznam autorových rubrík:  Medicína inakStretnutiaEtika

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu