reklama

Warwick Avenue

O tom ako som sa stratil v srdci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keď som začal pracovať v Londýne ako záhradník, jedného marcového dňa ma kolega vysadil na zástavke Warwick Avenue, kde je taký vysoký špicatý kostol, tak blízko pri Little Venice a povedal, že odtiaľto sa najlepšie dostanem do North Finchley.

Vošiel som do zástavky metra, lebo som si myslel, že nejaký spoj ma určite musí efektívne previezť do môjej konečnej stanice Woodside Park. Odviezol som sa do South Kentonu, kde ma mal zobrať vlak. Keďže sa mi nepodarilo zistiť aký, vrátil som sa späť na Warwick Avenue, kde mi to za odmenu zobralo sedem libier- moja najdrahšia cesta metrom.

O pár dní na to, začala spievať o nej Duffy a ja som vedel, že to je správa od Teba, tak ako tá prvá;

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odvtedy som chodil cez Warwick Avenue každý deň, poznám celé okolie, každú ulicu, ale stále sa neviem vymotať z tej stanice...

ĽUTUJEM TO a už by som Ťa nikdy z náručia nepustil, keby si ma znova ľúbila!

Ani na chvíľu som neprestal

Tomas Bily

Tomas Bily

Bloger 
  • Počet článkov:  92
  •  | 
  • Páči sa:  20x

záhradník snažiaci stať sa učiteľom, učiteľ snažiaci sa záhradníčiť. Zoznam autorových rubrík:  Medicína inakStretnutiaEtika

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu